nomnom..



Sitter och äter jordgubbar med turkisk yoghurt och grädde och är SÅ trött efter att ha jobbat hela helgen! Gick upp vid halv 7 i morse och åkte hem, ska se till mina småbröder ett par timmar idag. Har legat i sängen sen dess, de roar sig så bra själva som tur är. Har inga större planer på dagen, tänkte sätta på några avsnitt OC och ligga och glo ett tag till att börja med och sen ska jag nog hitta på någonting med Sanna, är ledig hela veckan, så skönt med frihet! ingen INGEN ska säga till mig vad jag ska göra, tänker inte tacka ja till något jag inte vill...som jag är expert på att göra annars :@!

Igår efter jobbet cyklade jag till Jimmy, vi käkade pizza och kollade på någon film..rätt bra faktiskt, otroligt att jag inte somnade..det var nog kaffets och vissa aktiviteters förtjänst att det inte blev så, hah (;

Nu ska jag smaska i mig det här!
/Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0