Midsommar!!

   
Hejsansa! Tänkte hinna skriva lite innan jag drar iväg och firar midsommar.
Igår var jag med Sanna, vi tog en promenad runt Illern och på kvällen åt vi plankstek, chips och spelade super mario, hihi.. helt sjukt vad duktig man är på det där!

Sitter här med huvudvärk som inte verkar ge sig, det suger, hatar åskvärme.. får alltid ont i huvudet av det. Men nu ska jag inte klaga, idag ska bli en bra dag, Jimmy och hans mor kommer och hämtar mig när som helst och så ska vi ut till hans föräldrar och fira lite.. tror det kommer bli riktigt trevligt OCH mysigt för jag lyckades övertala Jimmy att vi ska sova i tält, DET är rätt stort hörrni! 

Trevlig midsommar
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0