Hej världen

Idag har jag och Jimmy gjort riktiga hamburgare.. ni vet sånnadär med enbart nötfärs, peppar, salt och en maaaaaasssssa lök till, sjukt goda blev de faktiskt. Annars har vi kollat på en sjukt bra film "Titanic 2" haha, nej men jag rekommenderar den icke, helt stört dålig så att det inte är sant, det borde inte vara lagligt att göra en sådan film.

Jag har för övrigt haft en bra midsommar ute i skogen hos J´s familj, åt massa gott och sådär! Vi hade tänkt att bli onyktra men det blev vi icke så vi satt hemma i soffan igårkväll istället och drack, sjöng och kollade på Sommarkrysset, riiiiiktigt mysigt! :) 

Tänkte åka hem till far idag och sova där, har inte varit där på så länge. Men jag har rätt svårt att dra mig från min vackra man så jag blir kvar här inatt också TROTS att jag börjar kl 7 i morgon. Nu ska Jimmy på toaletten och bajsa men han kom ut igen för det luktade illa (jag bajsade där förut, hehe)



/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0