Hajhaj

Efter jobbet igår hade jag lovat att hjälpa Jimmy att städa hans lägenhet, inte för att vara tofflig eller så, jag tycker faktiskt sånt är kul om man har tid! Vi städade bort det värsta och åkte och pantade en jäkla massa burkar, som gick till hämtmat på Golden Thai<3

tog en rejäl sovmorgon i morse, vaknade båda två och kände oss sjuka, gick till Arbetsförmedlingen och sen vidare till Gotteriet för en baugette! Nu sitter jag i sängen och myser, har plockat undan en del på rummet så nu kan jag iaf leva här inne lite utan att trampa på någonting så fort jag sätter fötterna på golvet :D

Ska snart ner och jobba trots att jag är sjuk, har iaf inte feber tror jag inte så det ska nog gå bra ändå, hih. Jobbar kväll och slutar vid nio, sen kommer Emelie och leker med mig lite, trevlans! :)






Livet leker, jag är så glad!

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0