Vad kan man göra?

Jag har tråkigt, trodde att jag skulle kunna sova ett par timmar efter jobbet men det gick ju inte det heller, kunde inte somna, tänkte på så mycket annat men fråga mig inte vad. Känner mig stressad på något sätt även att jag egentligen inte har mycket att vara stressad över. Antar att det har att göra med flytten.. jag har svårt att ställa om mig och avskyr egentligen att flytta men jag känner på mig att detta kommer bli riktigt bra, vill ifrån det här stället. Vet väl egentligen att jag förmodligen kanske inte kommer bo så jättelänge där eftersom jag tror att jag kommer bli sugen på att flytta hemifrån om ett tag.
CA en månad kvar tills vi flyttar iaf och det är redan fullt med banankartonger här hemma, kaaaaooooos!

Nu ska jag fixa till mig lite, orkar inte gå runt och spöka.
Tjaaao
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0