Räkor!!!

Halloj bästa helg.
Jag är ledig hela helgen, så underbart! Kommer inte bli så många lediga helger nu framöver så jag ska vara glad över dem få jag får.
Igår jobbade jag förmiddag som innehöll mycket stress och ett par tårar, antagligen och förhoppningsvis de jobbigaste arbetstimmarna den här sommaren.
Blev gladare när jag träffade Sanna, vi skulle ut på en promenad men vädret sa ifrån så vi tog en liten lunch på Gotteriet istället och Satt där ett tag och pratade. Väldigt varierande och konstigt väder igår måste jag säga, tycker likagärna att det kan regna om det ska vara så.
På kvällen var jag hos Jimmy, vi drack lite alkohol och lyssnade på gamla låtar från fjårtistiden, riktigt mysigt!

Var nere på Lidl för en liten stund sedan och köpte räkor, jag var så sugen på det! ..så nu har jag hävt i mig ett halvt kilo räkor (vilket är mindre än vad man tror), smörgås, jordgubbar, ägg och lite smått och gott!
Nu ska jag ta mig en promenad sen hem och fixa mig för ikväll blir det en sväng till Trehörna för att fira Ida (:


/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0