SÄllskap

Emelie ringde, hon ville ta en glass på Tranan så vi åkte dit och satt där ett tag...mysigt att prata, äta och glo på folk ;) Körde ett par varv runt stan med "det var en gång en liten fågel" på högsta volym i hennes feta högtalare som hon förövrigt lyckats spräcka, hehe alltid lika mogna!

Har bäddat rent min säng, planerat in ytterligare några jobbtimmar i almanackan och kollat runt om det är möjligt att få skjuts hem från Trehörna på lördag, ska kanske dit och träffa några klasskompisar för lite fest om jag får skjuts och om jag inte är alltför trött efter arbetet...jo för abetet tar på krafterna, vilket inte alla verkar först
Ska måla färdigt mina naglar nu, gå till lekparken med Olle och senare ikväll träffa Jimmy.

/Linnea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0