att sova själv.

Halvligger i sängen med datorn, tända ljus, skön musik och insåg just att det här måste vara typ 5 natten sen första juni som jag sover utan Jimmy, om ens det. Rätt sjukt. Tycker det är skönt att sova själv ibland och just idag kände jag att guud så skönt det ska bli att krypa ner under täcket i sin egen säng, speciellt som idag när man har jobbat själv och ska upp kl 6 i morgon. Men det är klart, jag föredrar hellre att somna med hans arm omkring mig, vakna mitt i natten och krypa mig intill honom och vakna på morgonen med det finaste sällskapet man kan ha.. för så är det, det absolut finaste sällskapet man kan ha.

(bild tagen av mannen själv, doken 5/7..hih)

(och sen jag då)

Jo men som sagt, i morgon jobbar 7-12, skönt med tanke på hur tung nästa vecka kommer bli, behöver lite ledig tid att vila upp mig på! Ska nog ta en promenad runt Ustorp.. det är förresten en sväng i skogen här uppe i Stoeryd på knappt en mil och det är typ det enda jag kommer sakna med att bo här sen när vi flyttar.. vilket är om typ en månad, sjukt ja.

Nej nu ska jag sova.
Godnatt alla
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0