Halva dålig, halva bra.

Dagen började inte bra, svimmade i Jimmys hall av okänd anledning..förmodligen blodtrycksfall.. kände mig yr och skulle ta tag i en dörrkarm men det blev mörkt och jag såg ingen dörrkarm så jag hamnade på golvet istället, låg där en stund tills jag kände mig stadig och skrattade för mig själv, heh.

Gick till stan runt ett för att köpa hårfärg. Kom in på ICA, plockade på mig mina varor och kassörskan slog in dem och då upptäckte jag att mitt kort inte var i plånboken så jag fick lämna varorna där, be om ursäkt, gå ut och ringa pappa, vänta, pappa kom med kortet, jag gick in igen, köade, drog mitt kort, knapprade in koden.."medges ej". PINSAMT! Jag visste att jag skulle ha pengar på kortet, lönen hade ju kommit...fick ursäkta mig igen och gå till bankomaten, inga pengar på kontot.. suck. Ringde mamma, gick till Swedbank och de kunde inte se att jag fått några pengar, ringde pappa, ringde lönekontoret, gick till Nordea (eftersom pengarna från komunen betalas ut via Nordea men ska föras till Swedbank eftersom jag ansökt om det), tänkte att de kanske hade glömt eller nåt... De kunde inget göra mer än att se att pengarna har förts över till någon annans konto. Gick tillbaka till Swedbank och där såg de nu att jag hade angett mitt e-sparkontonr så jag hade mina pengar iaf...fast på fel konto. Alltså åh, så irriterad har jag inte varit på länge tror jag inte. Kunde iaf köpa min hårfärg tillslut.

När allt trälande var över åkte jag till Emelie med Jimmys syster och vi fick våra hår fixade, riktigt snyggt på båda måste jag säga!... så nu är jag superblondie igen, NÖJD!
Det tog sin tid med färgningen och allt så det hann bli kväll.

Nu ikväll har jag varit med Emelie ute i Seglarvik och badat/ätit chips, super-salt och druckit läsk. MYS.
I morgon ska jag jobba mitt sista pass för den här veckan, 7-16.


Är nog inne i en KENT - period igen.
Världens bästa band, då, nu och föralltid.

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0