kakbak, städning och arbete

Jag jar ätit frukost för första gången på väldigt länge innehållande, mackor, ägg, leverpastej, mjölk med flingor och juice. Ska sätta på lite kaffe så att jag kommer igång och sedan blir det kakbak och städning på rummet, perfekt när det pratas om regn och åska!
Fasen så seg man ska vara då, behöver verkligen komma ut och röra på mig men jag har inte motivationen riktigt, gör det jag känner för hela tiden och då kommer oftast inte träningen på första plats, hehe.. men aja, hoppas att jag blir mer taggad under hösten sen för då blir det gymkort och då vill man ju få ut så mycket som möjligt för pengarna, inte sant(;

Slänger väl upp en bild på min kaka sen då (om den blir fin vill säga)..hihi

Ha en bra dag
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0