dag ut och dag in..

Jag har nog redan tröttnat på att vara student. Alla dagar är likadana, jag vill iväg någonstans men det kan jag inte.. för jobbet hindrar.. Kanske blir det Emmaboda med enbart män, kan bli kul men det här med att bestämma sig är jag inte så snabb på. Just nu vill jag bara iväg från den här staden, inte någon längre tid.. ett par dagar skulle räcka, fast det är klart att det skulle ju intevara heeelt fel med en sista minuten när mitt semestervikariat är slut, åh!

Jag har nog den här dagen planerad iaf. Jag ska dra ett lager färg till på min vägg och baka blåbärspaj, det tar ju några timmar... se jag vill bara att tiden ska gå hela tiden, bläk.,.. och så saknar jag redan min pojk.

Hade bättre än jag , puss.
/Linnea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0