Saker som stör mig..

...folk som inte kan visa respekt
...svaga människor som trycker ner andra för att själva må bra
...folk som inte förstår att man inte kan vara bäst på allt
...folk som inte kan säga saker direkt till mig utan gör det på annat sätt
...folk med fördommar om allt

Då vet ni.

_____________________________________________________________

Gårdagen spenderades på jobbet 7-21. På kvällen umgicks jag med Emelie, vi åkte runt i bilen och hade det bra, hamnade på höganloft och sen åkte vi ut och satt på bryggan i Seglarvik. Var även snälla flickvänner som åkte ut till Ömo och hämtade våra fulla pojkar i natt, inte mig emot. Kom till Jimmy och somnade där runt halv fyra. Har alltså sovit 3h inatt för jag började kl 7 i morse.
Nu är jag bara hemma på rast men ska snart åka till jobbet igen och vara kvar där till fyra. Ikväll ska jag mysa

Have fun!
/Linnea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0