Mat och en pojkvän.

Sitter nu hemma hos Jimmy och väntar på maten. Jag har gjort iordning potatisgratäng och kycklingklubbor till oss.. så jävla gott ska det bli och jag är så jävla hungrig att jag kan dö, har inte alls ätit mycket. Till efterrätt blir det min blåbärspaj som tyvärr inte är lika fin längre efter resan hit.. rinnigt och dant! Men så är läget iaf, det här är precis vad jag vill ha, massa mat och massa kärlek. Senare kommer kanske Emelie och Julius och hälsar på en sväng, det återstår att se, vill kanske vara själva lite.

I helgen är det jobb som gäller, pengar är nöten ni, utan det blir allting lite tråkigare.. har levt mer eller mindre jävligt snålt i typ tre veckor nu eftersom socialtjänstens lön kommer i efterskott, dvs att jag inte fick någon lön under juni månad. Men jag har ju klarat mig ändå, det är bra att leva så för någon gång kommer vi alla att sitta arbetslösa, förmodligen.
Den här sommaren går tydligen jävligt fort känner jag, snart augusti, vafaaaaaan?:O
Nej nu ska jag se om kycklingen snart är klar! :D
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0