Kvällsjobb

Ligger i soffan på jobbet, dricker kaffe och äter banan. Jobbar kväll idag, skönt att vara ensam på jobbet och slippa anpassa sig så mycket, dock är det rätt mycket på schemat efter rasten så jag passar på att vila lite. Jag var ute och gick en sväng med Sanna förut vilket var riktigt skönt, känner att jag måste komma igång och röra på mig lite snart och slippa vara trött och seg hela tiden för det suger att inte orka.. kanske inte så konstigt att jag inte orkar så mycket eftersom jobbet tar en del på krafterna!! Fick ett sms från telia förut, en tävling där man ska skicka in ett appförslag, smarta Linnea hade en ide direkt så jag siktar mot en vinst, haha.. Måste ju tänka positivt, inte sant?;) Efter jobbet ska jag iväg och mysa med Emelie, hennes man och min man, trevligt, trevligt!:) /Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0