Jag just nu:



Har så sjukt ont i huvudet att det bultar och min hjärna sprängs nog när som! Har redan rast och tänkte äta mammas goda köttgryta men när jag kom hem var den inte klar. Detta innebär att jag kommer få gå hungrig till klockan 21 ikväll och jag har bara ätit en macka och lite jordgubbar idag! Inte konstigt att man har ont! GE MIG MAAAAAAT jag vill inte leva på mackor!!!! :(

Istället kan jag ju passa på att berätta om vad som händer i mitt liv. Okej, det är inte mycket.. jag jobbar mest, umgås med pojkvän, äter och rör på mig alldeles för lite. I förrgår var jag och Eme på donken, jag guidade henne genom min hemby (sommen), åkte en väldigt onödig skogsväg till Tranås, letade efter en badplats som skulle finnas men som inte fanns, gjorde 50000 kärringstopp på 2 minuter samtidigt som emelie hängde utanför bilen och plockade körsbär?....det var fint!
Går även och funderar över vad jag ska göra med mitt hår, det är slitet och har fått en extrem utväxt, tur att en vän kan lösa problemet och det får bli nästa vecka när jag förövrigt får min efterlängtade lön. Det pratas även om att åka iväg någonstans då, jag blir så sjuukt rastlös av att knappt hinna med att göra något innan det är dags att gå till jobbet igen!
Jag längtar också till den första augusti, då öppnar bowlinghallen.. jag är ingen bowlingfantast men har varit sugen på att bowla hur länge som helst nu, om ingen annan vill möta mig så får jag väl spela själv men jag veeet att det finns nåågon liten rödhårig flicka som är lika sugen som jag för det har hon sagt, he´he.

Men nu ska jag iväg och spela kinaschack med en söt tant, har mött henne över 20 ggr och har inte vunnit en enda! Men nu känner jag att det är dags. NU JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR!
/Linnea

Kommentarer
Postat av: jossan

kom du inte in på utbildningen??

2011-07-22 @ 22:01:13
URL: http://gladajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0