Helgye

Godmorgon därute!
Mina lediga dagar bara springer iväg, fattar inte vart de tar vägen!? Jag har visst knappt bloggat på hela helgen så ni nyfikna kanske vill veta vad jag har haft för mig, hih, jag har inte gjort överdrivet mycket.
I fredags diskade/städade jag lite i Jimmys lägenhet helt frivilligt, det var kul, han blev glad. På kvällen satt jag och Eme på en bryga i hamnen och drack alkohol och hade det trevligt, drog sedan till strandbaren..nicenice! Igår tog jag inte många steg nur sängen, vi vaknade sent och gjorde dagen till någon extremchill-dag.. gick och handlade mat/flöt och lagade världens godaste middag innehållande fläskfilé, hasselbackspotatis och någon sås..helt fantastiskt var det iaf! :D

Nu ska jag äta upp mina toast, duscha och vänta på att pappa kommer hem med bilen för då bär de av på utflykt, wihuuu!
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0