Godmorgon folket

Jag har visst inte bloggat sen i förrgår och har väl inte gjort så mkt sen dess heller, eller jo.. jag var med Emelie i måndags eftermiddag/kväll.. vi satt länge på hennes balkong och åt kladdig kaka och drack kaffe, gick en promenad och åkte till Nissagölen och badade tårna... längesen jag umgicks med na sådär helt själv så det var niccceee!
Annars har jag jobbat och umgåtts med Jimmy.

Jag väcktes tidigt idag, min pojkvän har fått för sig att han bara ska ha sovmorgon på lördagar, bra visserligen men idag var jag så trött! Är hemma hos mig nu och äter lite frukost, framför datorn som vanligt för i köket är det fullt med Thailändska människor som lagar så starka rätter att det knappt går att vara på övervåningen...

Tänkte se ifall någon vill vara med mig idag, jag är ju leeeediiiiig!!!!!!!..annars blir det bara en "hemmadag" i sängen med OC.. inte helt fel det heller!

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0