-..-



Igår skulle jag vara ledig med jobbet ringde in mig vid sju på morgon och behövde mig så jag ställde upp, det var visserligen bara tre timmar så det var lugnt! På förmiddagen var jag på stan med Sanna och tog en glass samt gjorde några ärenden.
På kvällen precis när jag ätit ringde Emelie och ville att jag skulle med henne och Hanna till Höganloft och grilla så jag tog med mig min godispåse och följde med och sen kom Jimmy efter en stund (: Mysigt att se solen gå ner över Tranåset!

Har inte hunnit med så mycket idag, vi sov ganska länge och låg och myste i sängen ett bra tag med godis och Family Guy! Var duktig och diskade åt honom innan jag drog hem.
Nu ska jag hämta lite jordgubbar och grädde och kolla på lite OC innan jag går ner och jobbar, kvällsjobb idag! Helt ok.

Hade bra!/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0