Min helg

I fredags jobbade vi med Turnén hela dagen, gick väl hyfsat bra ändå.
Kom hem en snabbis och tog en sväng på stan med Sanna, skulle fika med insåg att vi bara hade några minuter på oss innan de stängde så vi sket i det och gick runt i lite affärer istället.
När jag kom hem igen blev jag sur och trött och somnade redan vid sju - tiden. Tråkigaste fredagskvällen på sjukt länge.

Igår började jag dagen med en underbart skön promenad med Sanna! Koreograferade lite till PA-t också.
Kvällen spenderade jag hos Jimmy med tacos och melodifestival, jag tycker inte om melodifestival men jag tycker om tacos och Jimmy så allt blev så mysigt tillsammans ;P

Idag har vi bara tagit det lugnt på morgonen.

Ska snart fixa till mig lite och promenera iväg till jobbet.. känns inte kul, men vafan!

Ha en bra dag
/Linnea





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0