Hej kaj! Hallå Börje!

Godkväll mina vänner.
Jag är så trött att jag skulle kunna sova ett helt dygn, tänkte bara uppdatera här lite innan jag somnar.
Idag har varit en rätt bra dag. Vaknade vid 11 fortfarande trött som en gnu, sen kom Sanna hit och vi pluggade lite, eller alltså det blev mest prat och mat och det visste vi väl också från början egentligen.
Tiden gick sjukt fort och det var dags för oss att åka till Jobbet, Mistat är nöten alltså!

Lyckades lyckligtvis hålla mig vaken på jobbet och tiden gick ovanligt snabbt, så blir det när man jobbar med roligt folk, hon den där Sanna är rolig alltså!


I morgonbitti klockan 7(!!!!!) gör jag min första bredvidgång på mitt nya jobb i hemtjänsten, är lite smått nervös men jag tror att det ska gå bra! Insåg nu att jag måste upp om 7,5h. Blaa, det kommer bli ett helvete.

Ska lägga mig och kolla på mina fina rosor tills jag somnar<3



Godnatt
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0