tid för mig själv.

Igår var en bra dag, iaf till en början. Jag och Emelie tog en tripp på stan för julklappshandel, fick med mig tre klappar hem iaf + strumpor och smink till lilla mig! Känns alltid så skönt när man fått lite såntdär gjort.
Blev även en liten lunch på Gotteriet FAST att jag har sagt att jag ska sluta äta ute!

Det här kommer bli en händelserik vecka, hih. På torsdag får jag antagningsbeskedet och jag hoppashoppashoppas att jag kommer in!.. annars blir jag oglad. Och sen i morgon då ska jag och pappa gå på visning på en lägenhet till miiiiig :D:D:D

Nu äter jag glass och fetar mig.. Emelie vill träna men jag tycker att vi ska baka.. VEM GJORDE MIG TJOCK!? ..arbeslösheten kanske..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0