Paprikamacka, yoghurt, lchf-knäckebröd, banan och juce

Funderar över hur jag kan vara så pigg för vad jag minns har jag vaknat flera gånger i natt och inte sovit alls bra.. men det kanske bara var en dröm. Vaknade iallafall vid sju och tänkte att jag kanske lika gärna kan gå upp.. man kan ju inte sova till elva varje dag liksom.
Nu har jag tagit min tvättkorg ner till tvättstugan och sitter och äter frukost, BÄSTA målet på dagen! Tänkte dra på mig lite varma kläder och ge mig ut på prommenad när jag ändå är igång, det är ju så fint ute så det är bäst att passa på innan snön smälter!

..jag fattar förresten inte hur folk kan sitta och klaga på att det snöar SÅHÄR ÅRS.. det är ju huuuur mysigt som helst!!

Vi hörs sen!
/Linnea






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0