Min hjärna är överallt

Effektiv dag.
Jag tog den där långprommenaden efter att tvätten var klar, kollade runt massa saker inför våren, var på visning, varit en sväng hos Jimmy, jobbat och sen hälsat på Jimmy...igen (: min lille plutt!

Okej, ang lägenheten. Den var ju liksom perfekt på alla sätt, så liten och mysig men ändå så rymlig!.. på fredag ska jag ha bestämt mig om jag vill ha den eller inte och jag HATAR att jag är så jävla eftertänksam och nojjig. Igår var jag helt säker på att jag ville flytta men idag, när jag dessutom har tittat på den och insett att det är en riktigt bra lägenhet, så är jag inte säker längre.. vad är det med mig!!!!!? När saken väl kommer till sak drar jag mig tillbaka som ett litet barn till sin mamma.

Jag och mamma ska prata ordentligt i morgon, sen är det bara att bestämma sig.. PÅ RIKTIGT.






Förresten, jag tackar mitt smarta jag som beslöt sig för att hälla ketchup i håret.


nej, jag orkar inte mer.
Nu ska jag sova
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0