Ensam tjej

Idag gick vi upp strax efter två, jag skojjar inte.
Jimmy har blivit CS nörd så han spelar på nätterna nu för tiden = Linnea kan inte sova. Därför sover jag hemma inatt, bra va? Jovars men sjukt tråkigt att sova själv.

Ni listar väl ut själva att jag inte har hunnit med något idag typ.. vaknade, åt upp kebabresterna som var kvar sen igårkväll, åkte hem, lagade mat, åt och sen åkte jag till jobbet och pratade skit med Hanna och Sanna, som vanligt.. fina flickor!

.. juste måste ju påpeka att jag GICK från jobbet också, har kommit på att jag måste ju faktiskt träna lite om jag ska kunna dricka så mycket läsk och äta så mkt flöt som jag gör, rumpan växer och det gillar jag, ska bara bygga lite muskler på den haha.
Fast ja men nej, jag är faktiskt nöjd med min kropp och försöker träna och röra på mig för att MÅ BRA... rör på mig alltför sällan och jag kan ju säga att jag var mycket piggare förr, när jag tränade varje dag + åt ordentligt, och då menar jag inte på den tiden då jag satt och RÄKNADE alla kalorier jag stoppade i mig..Usch.
NEJ, idag äter jag vad jag känner för, när jag känner för det och jag tränar när jag har lust!

Nu är det bäst att sova för Emelie vill gå på stan jätte tidigt i morgon, hon tycker det är mysigt. Jag har saknat henne, hon är mysig.. Önskar att hon låg i min säng nu så kunde vi mysa..åh, mm.. Okej jag borde VERKLIGEN sova nu.. hejdå.


/Linnea

Kommentarer
Postat av: jimmy

Nörd? Hörreduröh, jag har spelat 2 nätter... Så elak.

2011-12-22 @ 14:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0