wOHo

Det var en pigg och glad Linnea som hoppade upp ur sängen halv 6 i morse, lite väl tidigt kanske.. Gick till jobbet under ett alldeles förllitet paraply i ösregnet, blev blöt och svettig, jobbade och gick hem i ännu mer ösregn.
Nu sitter jag i  min stora sköna säng och har tryckt i mig andra halvan av min Ben n Jerrys, mumsfilibabbaaaa!

Titta här vad vi har hittat.. Man blir ju glad alltså, hihi!

http://ellenschutz.blogg.se/2011/march/the-moulin-rouge-show.html#comment

Vet inte riktigt vad resten av dagen har att erbjuda och det är ju lika skönt det! Ska nog iväg och Gymma med Emelie, vi har, tro det eller ej bestämt oss för att börja träna ordentligt så vi ska köpa gymkort nästa vecka! Känner att det behövs, speciellt nu i höst när jag inte ska plugga, behöver komma igång och bli pigg!




KVINNLIGT... ELLER? Haha not, fyfan.
Jahaja.
Vi hörs!
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0