vet ni vad?

img_3417 (MMS)

...jag är så sjukt glad att jag träffade Jimmy för utan honom vet jag inte vem jag skulle vara överhuvudtaget, han tar mig för den jag är...jämt. Ja, jag är sådär kär och galen som i filmerna ni vet, HUR fantastiskt är inte det!?(; Nu ligger jag ensam på mitt nya rum och det känns faktiskt redan som hemma! Har kollat på "Djävulen bär prada" för typ tionde gången i mitt liv..fattar inte att jag tyckte den var så bra, den är ju ganska värdelös egentligen, ytlig film, ja. Men iaf så har jag läst båda böckerna...på ENGELSKA, faktiskt!...okej, jag är dålig på engelska så jag fattade väl inte hälften men ändå ja. Att sova själv är väl inte min starkaste sida om man säger så..gör det kanske 2 ggr/månad och jag gillar det inte riktigt, är så van vid att vakna upp av att jag ligger intryckt vid väggen för att min man har tagit all plats, det är liksom så jag vill ha det! Men idag känns det helt okej..det är mysigt här i min säng vid fönstret med tända ljus!....men ja, jag saknar honom....som fan ändå. I morgon ska jag upp tidigt, har ställt klockan på halv nio för att jag ska hinna göra mig iordning för jag ska troligtvis till Linköping med fam. Götesson (: nu måste jag sova /Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0