Fri-tid är den bästa!

Sitter hemma i köket med en kopp te och några mackor. Kom hem från Jimmy för en stund sedan..vi har varit ute och sparkat boll PLUS tagit en ca 8km lång promenad! Man måste ju passa på nu när vädret verkar vilja vara lovande!
Tänkte gå och träna idag med skippar det, känner att jag rört på mig tillräckligt, är helt slut i benen! Jag ska nog bara ta det lugnt ikväll, Emelie kanske kommer förbi en sväng senare och sen kommer Jimmy hit efter hockeyn och sover här hoppas jag :)

Btw så beställde jag nytt hår i fredags, trodde det skulle komma idag så att vi kunde limma i det men jag har ju inte fått något avi än så det kommer väl någon annan dag, förhoppningsvis imorgon! Måste ju har någonting att sysselsätta mig med, eller rättare sagt: att sysselsätta Emelie med..mohahahaha!






Det känns så skönt att inte vara tvungen till att göra saker, att jag kan göra vad jag vill. Tror jag gjorde ett bra val som inte sökte in på högskolan nu i höst, ångrar det inte alls faktiskt! Jag behöver iaf inte vara orolig över att inte få jobba = skönt!

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0