Jobbat-/flyttat klart!

Jag vet att jag har varit dålig på att blogga några dagar nu men jag har haft så mycket att göra och sen har jag helt enkelt inte haft mycket att skriva om.

I fredags gjorde jag min sista arbetsdag som sommarvikarie på hemtjänsten i Stoeryd, blandade känslor..jag trivdes riktigt bra där och alla vara så trevliga mot mig, både personalen och vårdtagarna, men samtidigt känns det skönt att vara lite ledig. Helt sjukt att jag har varit där i NIO veckor, snacka om att sommaren har gått fort!?
Kan inte tänka mig ett bättre sommarjobb än vad jag haft nu i sommar och jag hoppas verkligen att jag kommer få komma tillbaks och hoppa in lite nu i höst/vinter när jag inte ska plugga, så underbart att få hjälpa och lära känna nya människor! Jag skulle inte säga att det är ett jobb jag har drömt om direkt men jag lär mig så mycket som jag kan ha med mig vidare ut i livet och det är GULD värt!

Jahaja! I fredags började också flyttlassen och igår bar vi grejer heeeela dagen lång. Jag plockade upp mina saker på bara några timmar så det ser beboligt ut här på mitt rum iaf, bara tvn, några tavlor och en spegel som ska hängas upp, sen är det klart!

Nu ska jag fixa iordning mig för kalas, mina bröders farfar fyller år..

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0