Hejhopp!

Godmorgon! ..eller ja, klockan är väl för mycket för morgon egentligen men för mig är det som det eftersom jag inte hunnit med mer än att äta frukost och tagit mitt morgonkaffe, hihi.

Vart dagen tar vägen idag det vet jag inte, jag ville ju träna men har ont i halsen och dessutom hade nog varken jag eller Emelie lust. Ska nog iaf ta en promenad till min snutta och köpa med mig lite grönsaker och dipp på vägen som vi kan sitta och götta oss med, vi ska ju som sagt ta tag i våra liv nu när vi ändå kommer ha tid till det..

..vill påpeka att jag tränar INTE för att bli smalare, jag tränar för att må bra och för att orka mer (jag är redan smal och trivs med mitt utséende)... min kropp är ju annars van vid regelbunden träning i och med att jag dansat i tre år, och nu under sommaren har jag knappt utövat någon form av träning överhuvudtaget och man märker ju sådan skillnad! Har dock kommit underfund med att dans inte är min grej, den tog kol på mig tror jag..usch! DOCK SAKNAR JAG MINA DANSANTA VÄNNER VÄLDIGT MYCKET!

Jahaja nu ska vi tydligen gymma iaf, hihi niiiiice! Ska nog bara gå på rullbandet dock, vill inte bli sjuk.

hejrrrååå!

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0