Trött tjej

Efter jobbet igår satt jag och Emelie ute i min trädgård med tända ljus och mös, ihih. Sen inatt kom det en glad och full man och kröp ner i min säng och var sådär jätte mysig och sa:
"DU ÄR SÅ SEXIG SÅ OM DU HADE VARIT EN ÄLG HADE JAG KÖRT PÅ DIG DIREKT"...huhhhh?

Haha. Gick upp vid sex i morse iaf och så tog vi bilen ill stoeryd, han gick till sig och jag till arbetet. Har varit sjukt trött hela dagen, sådär trött så man börjar undra om man verkligen är vaken. Fick iaf en gubbe att skratta när jag tappade tre ägg, ett paket smör,en burk skinka och en tub kaviar på golvet..haha, kul att det finns roliga gubbar.

Sitter och äter mat nu, inlåst på rummet.. just nu känner jag bara för att ha en egen lägenhet så att man får vara ifred och inte ivägen för någonting. Men det blir i framtiden det.

Längtar lite tills mitt semestervikariat tar slut för då ska jag och min man åka på bilsemester, bara hoppas att det blir bra väder tills dess för sånt här väder vill man ju inte ha direkt.

nähe nu ska jag kolla på OC, arbeta lite mer och sedan pussas.

Hejdå
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0