Torsdag

img_2671 (MMS)

Hellu där. Jag har ont i huvudet/örat/halsen...jag vet inte vilket det är men det värker överallt så jag sitter och klunkar vatten och hoppas att det blir bättre. Jimmy är iväg och jag har kollat på Family Guy och ätit popcorn i sängen men tröttnade på mig själv när jag spillde saft i ögat, Linnea lyckas alltid. Har visst varit lite fålig uppdatering här men jag har haft annat för mig. Igår fick jag, Jimmy och Hannes aggera chaufförer till Skänninge åt massa 96or. Stannade på MAX och åt hamburgare och sen gick vi på marknaden i typ en kvart, om ens det. Köpte iaf med oss fem remmar hem men de är slut nu förstås. När vi kom till Tranåset igen så åkte jag hem till far en stund och vidare till Hätte med Sanna och när jag kom hem därifrån hade far dukat fram kräftor!<3 Mumma. Idag har jag varit ledig, sov till 11 och sedan tog vi en lunch på Golden. Mycket mer har jag inte hunnit med, kanske ska träffa Emelie en sväng sen om hon kommer hem någon gång och om min värk släpper. Hoppas Jimmy kommer hem med mina Delicatobollar snart, jag avlider...måste ha SOCKEEEEEEEEEER! /Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0