Rosa

img_6083 (MMS)

Emelie kom hit igår en sväng och kollade in lägenheten och så försökte vi komma på något att laga till våra män på fredag då det blir trerätters, men vi kom inte på något,haha. Jimmy kom senare och sov med mig, MITT KÄRLEK. Fick syn på min mobilräkning igår och det var ingen rolig syn, jag MÅSTE lära mig att minska den där summan..ja, jag måste lära mig att snåla överhuvudtaget. Vaknade vid 7 i morse!! Idag ska jag och Emelie skjutsa hennes föräldrar till flygplatsen i Jönköping och sedan ta en runda på stan/A6, ska bli fint! Men först ska jag dricka upp mitt te, dra på mig något, vandra iväg till banken, upp till Jimmy i Stoeryd och hämta en grej, upp till gamla lägenheten och se ifall håret har kommit och sen vandra tillbaks hit! Tar det som ett träningspass för träna hinner jag ju inte göra idag! /Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0