Lördag och jag är ledig!

img_5112 (MMS)

Jag är glad. Igårkväll var en bra kväll, Jimmy bjöd mig på middag, helt otroligt god sådan! Pestokyckling med pasta.. Något jag verkligen kan rekommendera! Vi kollade på jönssonligan också och bara hade det sådär jättemysigt!  Tog en lång sovmorgon och ja, jag har väl inte gått många steg från sängen än heller, njuter till 1000 av att vara ledig! Jimmy är iväg en sväng  Och jag tänkte sätta på lite OC, ikväll blir det förhoppningsvis grillning med en rödhårg ch en svarthårig. Är så glad att jag fann den här pojken, han har lärt mig så sjukt mycket och får mig alltid att känna mig stark och bra. JAG ÄLSKAR DIG. /Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0