Kartoger och skräp

Vår lägenhet är fylld med flytt-kartonger och skräp och det är en månad kvar..hur ska man orka med att hoppa över kartonger en hel månad? Inte kul.. Mor har döpt om denna måndag till "tipp-måndag" dvs att vi ska köra massa grejer till tippen, och då menar jag verkligen MASSA, sjuka mängder och jag fattar inte hur man lyckas samla på sig så mycket onödigt...?
Jag är iaf glad som jobbar idag så jag slipper köra grejer! Däremot har jag lovat att slipa stolar i veckan,..mycket som ska göras, heh.

Jag kör dubbelpass idag och hoppar in ikväll med så har några timmars ledigt nu. Ägnar mig för tillfället åt att kolla lite arbeten.. har ju 4 månader då jag tänkt jobba i höst,  sökte ju inga ubildningar till hösten vilket jag är glad för, känner inte för skola ännu och det är ju alltid bra med arbetserfarenheter..och pengar såklart och då kan jag ta nästan vilket skitjobb som helst.
Har ett par utbildningar jag är lite sugen på så jag får väl se om det håller i sig till våren.. tänker inte söka någonting som känns sådääääär...

Jaha, nu ska jag ta en kopp te, plocka upp lite på rummet så att det går att vara här och sedan bege mig ner till jobbet igen (:



/Linnea


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0