Godmorgon!

img_8890 (MMS)

Godmorgon. Vaknade tidigt idag som jag alltid gör när jag sover ensam, sov dock gott inatt och känner mig relativt pigg så det var väl skönt att få ett par timmar extra av dagen. Jag jobbade kväll igår som sagt, behöver ta alla extraturer som möjligt så det kändes ju brao, fanns dock väldigt lite att göra och jag fick sluta en och en halv timme tidigare men det var skönt det så trött som jag var, gick direkt hem, duschade, åt och la mig i sängen nöjd över att ha gjort någon nytta! Jag har nu precis gjort det roligaste man kan göra: BETALA RÄKNINGAR..hihi. Men nu är det gjort iaf! Ska ta en kopp te, vänta på att första tvätten är klar, slänga i en ny och sen vandra iväg och göra några ärenden på stan...Guuuud vad jag är duktig, heh:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0