fiskpinnar och makaroner

..låter inte speciellt lyxigt men det går ju snabbt att laga och är dessutom helt okej!
Jag är bara hemma på rast och gud vad jag önskar att jag var ledig idag för det är inte alls kul att jobba i det här vädret när man springer fram och tillbaka mellan ärendena, blir dygnsur ju! Perfekt att jag har delad tur idag då.. haha. Mitt schema är riktigt elakt nu, inte snällt att lägga mig fredag kväll, lör, dubbel - söndag, måndag, tisdag, onsdag och fredag....eller hur? Men ja, jag vet, jag tjänar pengar och ska vara glad för det, men man behöver ju vara lite ledig också!

När jag hade slutat igår gick jag till Jimmy, var helt slut båda två tror jag men vi orkade gå till Lidl och handla så det blev fläskfilé och potatis till kvällsmat! mmmm<3

Nu är maten klar!
Hörs
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0