M



Solen är framme och i trädgården växer snödropparna för fullt! Nu är det väl på tiden att vi välkomnar våren Sverige! Jag vaknade pigg som en mört halv sju i morse, slängde i mig frukost, gjorde mig iordning i lugn och ro och vandrade iväg till skolan kl 8, fastän min lektion inte började förrän 10:40. Satt och läste och drack te tillsammans med Olivia, som tydligen också var morgonpigg.

Tog en omväg hem från skolan med KENT på högsta volym, det finns inget band som dem..de är så mycket jag, känner mig så träffad jämt.
Nu har jag slängt i mig lite mat och ska åka upp och hämta Sanna för en promenad runt Illern, men innan dess ska jag upp till mor för jag tror att jag fått mitt arbetsschema för sommaren, spännande!

Ha en bra eftermiddag!

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0