Livet.

Jag har fått höra att jag bloggar alldeles för dåligt, så jag ska väl ta tag i det för er skull.

Har sjukt mycket saker som jag måste ta tag i nu efter allt jag missat/inte orkat göra pga alla dumma sjukdomar. Jag mår mycket bättre nu i allafall, visst, magkatarren känns av ibland och då kan jag inte låta bli att tycka synd om mig själv..

Onsdag - fredag, var jag och min fina klass i Köpenhamn. Tänker lägga upp bilder och skriva mer om den resan i ett senare inlägg.

Igår var det lite folk hemma hos mig och drack alkohol och hade det allmänt mys-trevligt!

Just nu sitter jag hemma hos Jimmy och skriver på ett litet tal till Engelskan som ska redovisas i morgon. Tidigare idag satt jag med matten men gav upp direkt, har ingen motivation alls i den kursen så det får gå som det går, bryr mig inte så mycket om det faktiskt.

Ska försöka vara duktig flicka och uppdatera ofta framöver, men nu ska jag skriva färdigt det här så att jag kan gå bort till min underbara pojkvän och mysa!

Ha det bra sålänge!
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0