Om 3 h så..

Godkväll på er! Idag är en bra dag, en mycket bra dag skulle jag vilja säga. Efter jobbet igår blev jag uppmött av J och eftersom han är så svår att motstå råkade jag gå hem till honom och sova där en natt till.

Skrev uppsatsen på nationella idag och det kändes helt okej faktiskt! Hoppas på ett lika bra resultat som förra gången! Hoppade naturkunskapen och gick hem till min pojke och vilade. Hann säga hejdå ordentligt och sen fick jag med mig ett påskägg som jag ska öppna i Spanien.. så sött!<3

Nu har jag packat klart och det mesta är klart för avresan. Ligger i sängen och försöker lägga in lite låtar på ipoden, musik är ju alltid bra att ha liksom ;)

Får väl ta och säga hejdå!
Vi hörs om en vecka :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Playa del Inglés

PUSS
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0