,.,.,.,.

Var meningen att gå och lägga mig direkt efter jobbet men jag började rota fram lite sommarkläder istället, börjar bli dags att packa Snart! Längtar barnsligt mycket efter att få åka iväg, tänk er; bara Sanna och jag på Gran Canaria i en hel vecka, åh, kan inte hejda mig!

Jag och min pojke vaknade sent idag så det blev inte mycket tid över tills det var dags att gå och jobba, söndagsjobb brukar alltid vara så segt men jag fixade det utan att bli allt för uttråkad! Kul att det är ännu fler vänner som börjat jobba där nu, det gör så mycket!
 


I morgon kommer mor till skolan och hämtar upp mig för en tripp till Linköping på jakt efter balklänning och lite smått och gott! Sen blir det dans hela eftermiddagen!

Nu ska jag öva lite på mitt tal som ska redovisas på onsdag och sedan är det läggdags!

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0