Saturday night

Det är inte ofta jag sover till 1 alltså! Fast jag kom hem jäkligt sent så det är väl inte så konstigt. Jag hade skitkul igår verkligen, roligt med lite folk man inte känner.

Först åkte jag till Emelie där jag fick lite mat och tårta och sen gjorde vi oss iordning och cyklade till en fest vid skolmöbler, där drack jag upp mitt vin och fick några gratis shots.. hur många? haha vet ärligt talat inte. Sanna kom en sväng med bilden också, det gillade jag! Vid 11 tiden gick vi mot stan och träffade bland annat Jimmy och Julius som vi satt och pratade med en lång stund inne på Strandbaren. Jag tor att både jag och Jimmy grät när vi pratade om Joakim berg! Det låter löjligt såhär efteråt men det var ett riktigt känslosamt ämne, herregud. Emelie köpte den dyraste drinken de hade tror jag 180 spänn! Och senare kom hon och hade hon beställt in öl till alla fyra! Det var ju liksom hon som fyllde år och jag som skulle bjuda! Får väl bjuda någon annan gång xP

Idag mår jag inte så bra, men det är det värt för sjutton vad kul jag hade igårkväll! Det gör vi om tycker jag!
Ska jobba ikväll så jag ska väl vila och fräscha upp mig lite tills dess.








Tack för en underbar kväll
/Linnea
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0