Problem och lite bilder från i fredags!

Heyey, Jag har dansat nu och är uppe hos mamma. Måste packa upp grejer egentligen men jag orkar inte det nu faktiskt. Åkte förbi Willys på vägen hem och köpte grejer till cheescake som vi ska äta på vår "dansmyskväll" på onsdag. Men tror inte inte att jag glömmer köpa digestive? Jo. Ikväll eller i morgonbitti är typ enda tillfället då jag har tid för att baka eftersom jag förmodligen åker upp till Motala i morgon efter skolan..men aja, det löser sig nog på något sätt.

Nu såg jag att Sanna har lagt upp lite bilder från i fredags och jag tar mig friheten och lägger upp dem här också och hoppas på att hon inte bli alltför arg.








Nu ska jag äta mat, duscha och läsa naturkunskap, weei

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0