Rastlös

Sitter och tittar på något livräddningsprogram, läskigt men intressant. Jag är rastlös men har ingen ork att göra någonting, det går inte riktigt ihop sig känner jag. Kanske behöver gå ut en sväng och ta lite luft men det verkar inte som att någon är sugen på att hänga med så det får nog skita sig det också.
Ringde till jobbet och sjukanmälde mig tills i morgon, kommer nog gå till skolan men känner inte att jag kommer bli tillräckligt pigg för att springa i trappor och dela ut reklam.

Jag ska äntligen klippa mitt hår i veckan, på torsdag eller fredag blir det beroende på när Emelie har tid med mig, hon kommer ju hem i morgon och är på praktiken på torsdag och fredag så jag passar på! Perfekt inför fredag, då smäller det, Jäklar var jag längtar! Sanna och jag har planerrr :D
Är sugen på att slinga/färga håret också men försökar intala mig själv att färgen är bra som den är och att mitt hår förmodligen inte klarar mer slitage på ett bra tag. Har sagt att jag aldrig mer ska bli brunett, men när man kollar igenom gamla bilder blir man ju så sugen på lite förändring! Men nej, jag ska och är menad till att vara blond, så det får vara så (: 


Bilden är från Ettan en dag under musikalveckan (:

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0