Studiedag

HAHAHA! Garvar åt vilka dryga och avundsjuka människor det finns överallt. Skönt att man har vett nog att inte ta emot all skit. Nog talat om det.

Jag sitter nu i min säng och äter en riktig lyxfrukost bestående av köttbullemackor med philadelphia ost (stavning?), hallon smoothie, ägg med kaviar och så lite mjölk. Man måste ju lyxa till det lite när det är studiedag och allt (; 
Igår kväll var vi några tjejer hemma hos Ellie och åt paj och marängswisch... och en massa annat. Det var hur trevligt som helst så det får vi ta och göra om! Kom väl hem strax efter elva och då fick jag något ryck och började på en uppvärmning som jag ska ha till tjejerna som dansar i mitt projekt.

Idag har jag en massa saker att göra
- Jobba med projektet
- Plugga psykologi
- Städa
- Promenad med Sanna
- Och ikväll är det jobb som gäller

Skönt med en heldag, då slipper jag stressa mig igenom allt!

Ha de bra
/Linnea  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0