Söndag

Undrar varför jag blev på så bra humör.
Bussen från Maxi gick tio i nio i morse, den har ALLTID gått fem i..så jag missade den. Bussen från stan gick kvart över nio så jag skena som en idiot till stan, alltså det är ju lååångt till stan! Missade den bussen också. Fick sitta en timme inne i stan och vänta på nästa buss tll Linköping.. åkte till Linköping, fick vänta ännu en timme på tåget!
Hemma var jag kl:13:12. Kul resa, nej.

Men jag är då inte på dåligt humör för det, inte längre iaf.
Maten står på spisen och är snart färdig, jag är skithungrig! Blir nog kvar vid datorn ett tag innan jobbet börjar kvart i 4. Är inte helt säker ifall jag skrev upp mig idag eller inte men jag får väl åka dit och se helt enkelt för det finns ingenstans att ringa :P
______________________________________________________________________________________________

Okej, ni kanske undrar vad jag har haft för mig i helgen medans ni andra har varit ute och stojjat.
Jo, jag åkte till Victor i fredags och stannade där. Hade som jag tidigare skrivit, inte träffat honom på sjukt länge så jag valde det framför Strandbaren i lördags.
Vi har egentligen inte gjort så mycket. I fredags såg vi Idol/någon tråkig film och åt B&J och går var vi hemma hela dagen och åt kräftor på kvällen, mums<3
På fredag kommer han hit till Tranås (:

Ha en bra söndag
/Linnea 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0