Sjukling

Vaknade upp i morse och kände mig allmänt hängig och hopplös men jag gick till skolan ändå och satt och kollade på mina söta små tjejer när de dansade till "manboy" :) Gick på Kulturhistorian och engelskan för att jag var tvungen att stanna kvar och prova studentmössan. Sedan gick jag hem och sov i två timmar men jag mår inte ett dugg bättre för det. Tänkte gå ner till skolan och iaf sitta och titta på när de andra dansar men jag orkade inte det sen :(

Ska läsa igenom naturkunskapen en snabbis så att jag iaf kan gå och göra provet i morgon. Men får väl se hur det blir med det.

Jag vill inte vara sjuk, varför just nu?

Hoppas iaf ni mår bra
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0