Hoffmaestro

Äh fasen också, jag hinner inte med att blogga i all hets!

Igår struntade jag i sista lektionen och följde med pappa till Linköping istället. Köpte med mig en skjorta, lite smycken och två par skor hem, shopping får mig verkligen på bra humör. Hamnade i en jävla bilkö på vägen hem så jag fick fixa till mig snabbt som fasen. Efter en stund kom Sanna hit och en sväng innan vi gick iväg till Jessie och tjejerna där det var lite förfest. Jag gillar inte Hoffmaestro över huvudtaget men det var skitkul ändå, go Tranås!
Gick upp på stan när det var slut och satt där några timmar. Sedan gick jag och Jesper vidare till Jimmy där vi fastnade hela natten. Kom hem halv 6 i morse!

TACK FÖR EN OTROLIGT BRA KVÄLL/NATT. Åh, vilka fina vänner jag har.
____________________________________________________________________________________________

Ikväll kommer Erika så jag ska fixa till lite här hemma idag men först ska jag se idol och sova lite (;

Ha det bra sålänge!
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0