Golden thai

Min blogg är konstig idag, all text trycks ihop :S är det bara för mig det blir så eller är blogg.se fucked up today? När jag kom till skolan fick vi reda på att både naturkunskapen och engelskan var inställd, jippie! Jag och mina dans tjejor minus Ellie gick till Golden och käkade buffé och efter det var det danslektion som gällde men sjuklingarna jag och Ellie tittade bara på. Hade en kort PA träff med Ida, Tove och Annelie och de fick mig på bra humör, så stolta över dem som kämpar på för min skull! Projektet kommer att bli såå bra! Nu ska jag städa upp lite här hemma och sen kommer Victor hit med tåget och sover här, själv ska jag till Matilda på födelsedagsfika halv sju, ska bli trevligt! Kanske skulle man ta och rota igenom garderoben efter något snyggt att ha på sig? Har ju faktiskt en ny jättefin klänning som jag inte använt..men sparar nog den tills på fredag tror jag. Hoppas att ni har haft en bra dag och att er kväll kommer bli lika bra som min (: /Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0