Friluftsdag, eller?

Godmorgon.
Jag tar ledigt idag, det är ju friluftsdag och jag tänkte göra lite nödvändiga saker istället. Åkte till Motala igår efter danslektionerna och nu sitter jag här med en kurrande mage, ska nog gå ner och göra i ordning lite frukost snart.
Victor slutar vid ett idag och då ska vi ta en fika eller en lunch på stan och lyxa till vardagen lite grann. Åker till Tranås ikväll igen för ikväll ska dansklassen vara hos Ellie och äta paj och marängswisch, gott va?(; Det är ju studiedag i morgon så lite måste man ju fira.
Har väl inte mycket mer att skriva. Jag har inga pengar på mobilen så om ni vill få tag på mig så får ni ringa istället.
Idag håller jag tummarna för Sanna som kämpar sig runt drygt en mil på Brinellmaran! (:
Ha en bra dag
/Linnea

Kommentarer
Postat av: Sanna

... fast det gör jag ju inte :(

2010-09-29 @ 10:17:52
URL: http://sbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0