En BRA start på veckan

Hejsan.
Jag har stekt pannkakor till morgondagen, plockat upp på rummet och packat ner lite grejer som ska med till mamma ikväll, det är ju så kallad "mammavecka" egentligen så jag ska till henne ikväll. Om en halvtimme ska jag ner och DANSA, underbart ju, jazz ikväll också, min favorit! Har ju inte kunnat dansa på en vecka nu pga halsont och feber, så nu är jag riktigt taggad för kvällens lektion.

I morgon är det prov i naturkunskap A. Skulle haft det förra tisdagen men läraren var sjuk så det blev framflyttat. Hade pluggat rätt bra till det så det ska nog gå bra. Måste bara läsa igenom det en gång så får det duga.
Jag just nu: 
 
Har inte öppnat den än dock, det får bli ikväll.

Ha det bra nu så kanske vi ses ikväll :)
/Linnea


Kommentarer
Postat av: Sanna

du och grodan har fina kontraster

2010-09-27 @ 18:06:30
URL: http://sbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0